Γενικές Ερωτήσεις
1. Πως μπορώ να είμαι σίγουρος/η για το μέγεθος μου?
Αν δεν είστε σίγουρος/η για το μέγεθος του προϊόντος που έχετε επιλέξει, μπορείτε να μετρήσετε το μέγεθος σας βλέποντας το μεγεθολόγιο μας στη σελίδα παρουσίασης των πληροφοριών του προϊόντος.
2. Πως θα μπορούσα να μάθω εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο σε συγκεκριμένο χρώμα / μέγεθος;
Δοκιμάστε να κάνετε κλικ σε μία από τις σχετικές κατηγορίες του κεντρικού μενού επιλογών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος - θα πρέπει να ληφθούν για μια σελίδα όπου μπορείτε να δείτε όλα τα σήματα που μας προσφέρουν σήμερα. Παρακαλώ ελέγχετε συχνά αφού έχουμε προσθέσει νέα σήματα σε καθημερινή βάση!
3. Δεν θέλω να λαμβάνω άλλα ενημερωτικά δελτία (newsletters) από την ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ και θα ήθελα να διαγραφώ από την λίστα. Πως μπορώ να το κάνω;
Λυπόμαστε πολύ που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε άλλο ενημερωτικά δελτία με νέα και προσφορές της εταιρείας μας. Η διαγραφή σας είναι πολύ εύκολη και μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους..
Μπορείτε να προχωρήσετε με αίτηση διαγραφής τηλεφωνικά. Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 26510-78294 και ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών θα καταγράψει την επιθυμία σας και θα προχωρήσει με την αίτηση διαγραφής σας τηλεφωνικά.
Μπορείτε να μας αποστείλετε την αίτηση διαγραφής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε να μας αποστείλετε email στο info@myhappystore.gr και ένας από τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών θα προχωρήσει με την διαγραφή σας από τη λίστα ενημερωτικών δελτίων.
Μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες ‘Διαγραφής από την λίστα Ενημερωτικών Δελτίων’ που υπάρχει στο κάτω μέρος των Newsletter που σας έχουμε αποστείλει στο παρελθόν.
4. Υπάρχει κάποιος κατάλογος των προϊόντων;
Όχι, μπορείτε να βρείτε όλα μας τα προϊόντα αναρτημένα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα
5. Προσπάθησα να αγοράσω ένα προϊόν σας πατώντας το κουμπί ‘Δημιουργία Παραγγελία’ αλλά το προϊόν που είχα στην λίστα μου διεγράφη! Τι συνέβη;
Λυπούμαστε που δεν μπορέσατε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Οι συλλογές που βρίσκονται αυτή την στιγμή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο και δυστυχώς τοποθετώντας ένα προϊόν στο καλάθι δεν διασφαλίζει την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Αυτό συμβαίνει διότι την ίδια στιγμή κάποιος άλλος χρήστης/ πελάτης έχει ήδη προλάβει και έχει πραγματοποιήσει την αγορά του ίδιου προϊόντος. Εάν συμβεί αυτό θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει πως το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και πως θα πρέπει να το διαγράψετε από το καλάθι σας.
6. Μου αρέσει πολύ ένα προϊόν αλλά πριν το αγοράσω θα ήθελα να μάθω εάν υπάρχει πιθανότητα να βγει σε προσφορά/ μειωμένη τιμή σύντομα.
Δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αυτή την στιγμή ποιοι κωδικοί θα είναι σύντομα σε προσφορά. Ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε προϊόντα σε προσφορά είναι να επισκεφθείτε την ενότητα Outlet.
7. Θα ήθελα να αλλάξω το συνθηματικό μου. Πως μπορώ να το ανανεώσω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Μπορείτε αλλάξετε τo συνθηματικό σας εφόσον έχετε ήδη εισέλθει στον λογαριασμό σας. Για να γίνει αυτό δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα :
· Επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στην σελίδα www.myhappystore.gr
· Πατήστε click στο κουμπί ‘Σύνδεση’ για να μπείτε στον Λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας το παλιό σας email
· Πατήστε click στο κουμπί ‘Λογαριασμός’
· Πατήστε την επιλογή ‘Αλλαγή συνθηματικού’ που βρίσκονται κάτω από την κατηγορία ‘Ο Λογαριασμός μου’
· Γράψτε το παλιό σας συνθηματικό και ενημερώστε τα υπόλοιπα πεδία με το καινούργιο
· Πατήστε click στο κουμπί ‘εφαρμογή’
· Εάν έχετε καταχωρήσει με επιτυχία το νέα σας συνθηματικό θα εμφανιστεί το μήνυμα : ‘Επιβεβαίωση Αλλαγής Συνθηματικού. Η αλλαγή του συνθηματικού ολοκληρώθηκε με επιτυχία’
8. Είναι ασφαλές να κάνω αγορές μέσω το ηλεκτρονικού σας καταστήματος;
Ναι!! Στην ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ κατανοούμε απόλυτα την ανάγκη για την προστασία την προσωπικών σας δεδομένων καθώς και την ασφάλεια πληρωμών. Για τον λόγο αυτό η εταιρεία μας έχει λάβει σχετικά μέτρα ασφαλείας για να προστατέψει τους χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος από τυχόν παραβάσεις.
9. Με ποιόν τρόπο μπορώ να πραγματοποιήσω πληρωμές;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, με PAYPAL, με Αντικαταβολή και με κατάθεση σε κάποιον από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.
Ερωτήσεις πριν την παραγγελία
1. Αναζήτηση προϊόντος.
Η αναζήτηση κάποιου προϊόντος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δε θα μπορούσε να είναι πιο εύκολη! Απλά περιηγηθείτε στον κατάλογό μας κάνοντας κλικ στις διαφορετικές καρτέλες: Νέα Προϊόντα , Κάλτσες, Εσώρουχα και SALES ή χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αναζήτησης εισάγοντας λέξεις-κλειδιά ή ονόματα μοντέλων.
2. Κράτηση των προϊόντων μου.
Δυστυχώς στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ δεν μπορούμε να κάνουμε κράτηση προϊόντος, καθώς για να γίνει κράτηση πρέπει πρώτα να έχει γίνει η πληρωμή.
Ωστόσο, όταν βάζετε ένα προϊόν στο καλάθι αγορών σας, παραμένει για ένα μικρό χρονικό διάστημα πριν τεθεί και πάλι διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για πώληση. Ως εκ τούτου, σας συνιστούμε να κάνετε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό για να διασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.
3. Πως μπορώ να κάνω σωστή επιλογή των προϊόντων?
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ θα βρείτε εργαλεία τα οποία θα σας βοηθήσουν να κάνετε την καλύτερη δυνατή επιλογή και να βρείτε το προϊόν που σας ταιριάζει χρησιμοποιώντας το zoom του προϊόντος και την μεγέθυνση την φωτογραφίας σε μέγεθος που σας επιτρέπει να δείτε το προϊόν με λεπτομέρεια. Στην ίδια σελίδα μπορείτε να βρείτε και την αναλυτική περιγραφή του προϊόντος , όπου θα βρείτε και πληροφορίες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος που σας ενδιαφέρει, πριν το τοποθετήσετε στο καλάθι σας. Εναλλακτικά, σε περίπτωση που οι πληροφορίες δεν σας καλύπτουν μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 26510-78294 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-15:00) / info@myhappystore.gr
4. Έκανα λάθος την ώρα που καταχωρούσα την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω για το διορθώσω;
Πριν ολοκληρώσετε τις αγορές σας και μέσα από το εικονίδιο «ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ», μπορείτε να δείτε εξ' ολοκλήρου την παραγγελία σας και να προβείτε σε ακύρωση (πατώντας το εικονίδιο «ΔΙΑΓΡΑΦΗ» στο προϊόν που επιθυμείτε να ακυρώσετε) ή σε τροποποίησή της, διαφοροποιώντας το προϊόν ή την ποσότητα που έχετε επιλέξει (διαλέγοντας το εικονίδιο «ΑΝΑΛΥΣΗ» ή «ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ» αντίστοιχα). Αφού επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας και για να προχωρήσετε στην χρέωση, επιλέξτε το εικονίδιο «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ».
5. Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου;
Έχετε την δυνατότητα να διαλέξετε μεταξύ απόδειξης λιανικής πώλησης ή τιμολογίου, ως παραστατικό της παραγγελίας σας. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και ελεύθερους επαγγελματίες, καταχωρώντας στοιχεία όπως το Α.Φ.Μ. και τη Δ.Ο.Υ.
Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας
1. Πως θα μπορούσα να αλλάξω μία παραγγελία που είναι σε εξέλιξη;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε μία παραγγελία που βρίσκεται σε εξέλιξη θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 26510-78294 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-15:00). Συνήθως εντός 24 ωρών μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές.
2. Πόσος χρόνος χρειάζεται μέχρι να παραλάβω την παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται στο χώρο που επιλέγετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε. Τα προϊόντα, παραδίδονται στο χώρο σας εντός 1-3 ημερών για χερσαίους προορισμούς και 4-5 ημερών για νησιώτικους προορισμούς εντός Ελλάδας. Οι παραγγελίες που γίνονται από Βαλκάνια, Κύπρο και τις λοιπές χώρες της Ευρώπης παραδίδονται μέσα σε 7 εργάσιμες ήμερες.
3. Μπορεί να γίνει παράδοση της παραγγελίας οπουδήποτε επιθυμώ;
Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται στη διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει κατά την εγγραφή σας ως μέλος. Προκειμένου η παραγγελία σας να αποσταλεί σε εναλλακτική διεύθυνση από αυτήν που καταχωρήθηκε στα προσωπικά σας στοιχεία, μπορείτε να συμπληρώσετε το πλαίσιο με τίτλο «Στοιχεία Αποστολής».
Μετά την παραγγελία
1. Μπορεί να παραλάβει κάποιος άλλος την παραγγελία μου;
Την παραγγελία σας μπορεί να παραλάβει και τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοσή της θα ζητηθεί από το άτομο αυτό να υπογράψει το Δελτίο Παραλαβής αντί για εσάς κατόπιν επίδειξης αστυνομικής σας ταυτότητας.
2. Με ενημέρωσαν από την εταιρεία ταχυμεταφορών ότι το πακέτο μου επιστράφηκε στα γραφεία σας. Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση αυτή;
Υπάρχουν δυο (2) λόγοι για τους οποίους επιστράφηκε το πακέτο στα Γραφεία μας:
A) Απών Παραλήπτης. Σε αυτή τη περίπτωση, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες της εταιρείας courier να παραδώσει το πακέτο στην «πόρτα» σας, ο παραλήπτης δεν τήρησε την συμφωνία σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας, καθιστώντας αδύνατη την παράδοση του πακέτου σας.
B) Άγνωστος Παραλήπτης. Με τον όρο αυτό εννοούμε τον παραλήπτη του οποίου τα στοιχεία όπως Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τ.Κ., Τηλέφωνο Επικοινωνίας κ.α. δεν είναι σωστά ή ακριβή, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η παράδοση του πακέτου.
Για οποιαδήποτε από τους παραπάνω λόγους, το πακέτο θα επιστραφεί στα γραφεία μας και δεν θα αποσταλεί ξανά. Στην περίπτωση αυτή, καθώς θεωρείται δική σας η υπαιτιότητα, θα χρεωθείτε 7€ για τα έξοδα Επιστροφής και Μεταφορικών τα οποία θα αφαιρεθούν από την συνολική αξία των προϊόντων όταν σας επιστραφεί το χρηματικό ποσό. Παρόλα αυτά, εάν επιθυμείτε να παραλάβετε τα προϊόντα που παραγγείλατε, μπορείτε να προβείτε σε νέα παραγγελία.
3. Το προϊόν που παρέλαβα δεν είναι αυτό που παρήγγειλα. Τι πρέπει να κάνω;
Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της «ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ» σάς παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα. Η εταιρεία μας θα σας το αλλάξει εφόσον υπάρχει διαθέσιμο σε στοκ είτε μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος είτε μέσω κάποιου φυσικού καταστήματος.
Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 26510-78294(Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-15:00), έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε περαιτέρω το θέμα και να δούμε που ακριβώς βρίσκεται το σφάλμα. Αξίζει να σημειωθεί πως η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, εντός 14 ημερών, κατόπιν συνεννόησης και με την προϋπόθεση πως η αλλαγή δεν γίνεται με την υπαιτιότητα του πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση υπαιτιότητας η εταιρεία δεν επιβαρύνεται με το κόστος μεταφορικών της επιστροφής των προϊόντων.
Tip: Σε περίπτωση που χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας να έχετε κοντά σας την απόδειξη και τον κωδικό σας για ταχύτερη εξυπηρέτηση.
4. Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;
Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος .
Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο 26510-78294(Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-15:00), έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε περαιτέρω το θέμα και να δούμε που ακριβώς βρίσκεται το σφάλμα. Αξίζει να σημειωθεί πως η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, εντός 14 ημερών, κατόπιν συνεννόησης και με την προϋπόθεση πως η αλλαγή δεν γίνεται με την υπαιτιότητα του πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση υπαιτιότητας η εταιρεία δεν επιβαρύνεται με το κόστος μεταφορικών της επιστροφής των προϊόντων.
Tip: Σε περίπτωση που χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας να έχετε κοντά σας την απόδειξη και τον κωδικό σας για ταχύτερη εξυπηρέτηση.
5. Ποιες είναι η προϋποθέσεις για να επιστρέψω ένα προϊόν;
Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει να μας ενημερώσετε εντός επτά (7) ημερών από την παραλαβή στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) «info@myhappystore.gr» γνωστοποιώντας μας τον λόγο επιστροφής ή αντικατάστασης και συμπληρώνοντας τηλέφωνο επικοινωνίας. Στη συνέχεια συνεργάτης από την εταιρεία μεταφορών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παραλαβή του δέματος επιστροφής. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 26510-78294(Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-15:00).
Προϋποθέσεις επιστροφής:
A. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
B. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
Γ. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ)
Δ. Να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση πρέπει να τα συσκευάζετε κατάλληλα -σε ένα μεγαλύτερο κουτί- έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
6. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για την αλλαγή ενός προϊόντος;
Στις περιπτώσεις που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 26510-78294 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-15:00) ή στο mail info@myhappystore.gr αναφέροντας τον κωδικό του προϊόντος έτσι ώστε να διευκρινιστεί ο λόγος επιστροφής του προϊόντος.
7. Ποια είναι γενικά η πολιτική σας σχετικά με επιστροφές;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης και - μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που μας καταβάλατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Η αποστολή των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται δωρεάν μόνο κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 26510-78294 (και μέσω της ίδιας εταιρίας ταχυαποστολής με την οποία απεστάλη το προϊόν για πρώτη φορά και εντός 14 ημερών).
Σε περιπτώσεις που κριθεί απαραίτητη η επιστροφή χρημάτων τότε η διαδικασία επιστροφής θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση.
Τα προϊόντα, τα οποία έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα «www.myhappystore.gr» μπορούν να αλλαχθούν ή να επιστραφούν στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας, αλλά πάντοτε κατόπιν αρχικής συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 26510-78294 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-15:00).
8. Αλλαγές στα εκπτωτικά προϊόντα γίνονται;
Ναι! Στα εκπτωτικά μας προϊόντα ισχύει η γενική πολιτική αλλαγών!